شال و روسری شیک زنانه در برندهای مختلف به صورت عمده در سطح کشور فروش بالای دارد. در فروشگاه عمده شال ، انواع شال در طرح های متنوع و رنگبندی شاد به فروش میرسد.

انواع شال شیک زنانه

شال و روسری یکی از مهمترین البسه های خانم ها می باشد و برای خرید شال و روسری توجه بیشتری به رنگ ، طرح و جنس راحتی و سر نبودن آن دارند. حال چونه می توانیم یک شال خوب و شیک را انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب یک شال خوب و زیبا به نکات زیر توجه کنید:

  • خانم ها باید همیشه رنگ شال و روسری خود را متناسب با رنگ صورت خود انتخاب کنند مثلا اگر پوست شما تیره است شال و روسری های رنگ روشن بیشتر به پوستتان می آید و برعکس
  • طرح شال و روسری هم بسیار مهم است و تنوع در طرح ها انتخاب را برای شما سخت می کند. شال و روسری های سنتی طرح گل و بته جقه ، طرفداران زیادی دارند.شال و روسری های ساده برای استفاده روزمره مناسب هستند و با اکثر لباس ها هماهنگ می شوند.

  • جنس شال و روسری نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شال و روسری بشمار می رود .
  1. شال های نخی به دلیل خنکی و سبکی و راحتی در فصل گرما و همچنین استفاده روزمره و طولانی مده کانلا ایده آل می باشد.
  2. شال های حریر سبک و خنک هستند اما نسب به شال های نخی کمی سر هستند و قیمت بالاتری نیز دارند پیشنهاد می کنیم این نوع شال ها را برای مهمانی ها و مجالس انتخاب کنید.
  • مورد بعدی که برای انتخاب شال باید توجه کرد، قواره شال و روسری است . هرچه قواره شال بزرگتر باشد ، استفاده از آن راحت تر خواهد بود. سایز استاندار برای شال عرض 60_70 و طول 180 می باشد.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]مهم است که طرح و رنگ شال و روسری با موقعیت خود تطبیق دهید[/box]

 

فروشگاه عمده شال زنانه

انواع شال های شیک در فروشگاه های متعددی به فروش میرسد اما شما عزیران می توانید به راحتی و بصورت آنلاین ،انواع جدیدترین شال های شیک زنانه در برند های معروف را می توانید از سایت نمایندگی شال و روسری تهران ، اصفهان ، سقز ، بطور مستقیم و با حذف واسطه ها با قیمتی مناسب و عمده خریداری کنید.