شال ارزان نخی به عنوان محصولات ارزان قیمت و پر فروش تولیدی های شال و روسری شناخته می شوند که برای فصل تابستان، پوشش ایده آلی هستند.

با آمدن فصل تابستان، در بیشتر نقاط ایران گرمای شدیدی حاکم می شود و مردم برای فرار از گرما و کاستن آن دست به هر کاری می زنند.
در منازل با روشن کردن کولر و پوشیدن لباس های نخی می توان تا حد بسیار بالایی از درجه حرارت بدن را پائین آورد.
خانم های محترم برای بیرون رفتن از منزل در فصل گرم سال برای خود انواع لباس های نخی مانند شلوار،انواع شال و مانتو را تهیه می کنند تا بتوانند به راحتی به کارهای روزانه خود رسیدگی کنند.

انواع شال ارزان نخی

شال های نخی را می توان در انواع مدل ها و برند های مختلف در بازار یافت.
مدل های طرح دار و ساده که هرکدام دارای یه دنیا رنگ هستند و این دست افراد را حین خرید باز می گذارد و آنها می توانند به راحتی برای خود یک سرپوش مناسب را خریداری نمایند.

فروش عمده شال تریکو

پرفروش ترین مدل های شال نخی

  1. شال مدل ساده
  2. شال مدل سنتی
  3. شال مدل مجلسی
  4. شال مدل گوچی
  5. شال مدل شطرنجی
  6. شال مدل فانتزی
  7. شال مدل هنرمندی
  8. شال مدل پلیسه
  9. شال مدل حصیری
  10. شال مدل پیگمنتی
  11. شال طرح دیجیتال
  12. شال مدل باربری
  13. شال مدل پلنگی

سایت خرید شال ساده

چرا شال نخی ؟

بزرگترین علت پر فروش بودن انواع شال های نخی ، ارزان قیمت بودن این محصول می باشد. اکثر شال های ارزان نخی را می توان با کمترین هزینه تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد برای همین است که خیلی از خانم ها دو و یا چندین رنگ از انواع شال های نخی را دارند تا بتوانند با هر لباس رنگی هماهنگ از شال را بپوشند.
این پوشش برای فصل های گرم سال واقعا ایده آل است و استفاده از آن تا حد بالایی می تواند به خنک نگه داشتن فرد کمک کند.

نمایندگی فروش شال ارزان نخی

ژورنال جدیدترین و شیک ترین شال های نخی برند گوچی ، هرمس ، فندی ، چنل ، اچ پی اس ، لورنزو ، آکر ، آستک و … با ارزان ترین قیمت ممکن و کیفیت جنس خوب در قواره های استاندارد را می توانید از سایت نمایندگی فروشگاه شال و روسری تهران ، اصفهان ، یزد و سقز بصورت عمده و آنلاین خریداری کنید.