در سایت فروش عمده شال و روسری انواع جدیدترین و شیک ترین مدل ها و طرح های شال و روسری در رنگبندی های شاد و زیبا عرضه می گردد.

[highlight color=”red”]مطلب امروز ما برای صاحبان بوتیک ها ، فروشگاه ها و مغازه دارن شال و روسری میباشد.[/highlight]

شال و روسری یکی از اصلی ترین پوشش های سر برای خانم ها می باشد. از آنجایی که شال و روسری در بالاترین نقطه پوشش و در دید طرف مقابل قرار دارد ؛ همه خانم ها دوست دارند که با انتخاب خوب خود به بهترین شکل ممکن در مجالس و مهمانی ها و هر جای دیگر دیده شوند.

همانطور که میدانید در کشور عزیزمان شال و روسری جزء پر فروش ترین محصولات پوشاک می باشد. و به همین منظور فروشگاه های متعددی برای فروش این کالا در سراسر ایران و در هر منظقه وجود دارد.

حال در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان یه سسله مراتبی وجود دارد که در ادامه این مطلب گفته می شود.

همانطور که میدانید هر تولید کننده نمایندگانی در شهرهای مختلف دارد که کالا های خود را بصورت عمده و جین در اختیار مغازه داران ، فروشگاه ها و بوتیک ها قرار می دهد.

[tie_full_img][/tie_full_img] [tie_full_img][/tie_full_img]

در ایران شال و روسری های مارک دار بسیاری وجود دارد که برخی وارداتی و برخی تولید داخلی میباشد.

ابتدا به معرفی مارک های داخلی و خارجی شال و روسری میپردازیم تا به خوبی با آنها آشنا شویم و سپس به نحوه تهیه این شال و روسری ها بصورت عمده ، با ما همراه باشید.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]شناخت مارک ها و برند های شال و روسری داخلی و خارجی برای فروشنگان بسیار مهم است. [/box]

شال و روسری برند ایرانی

  1. شال و روسری برند ماچو
  2. شال و روسری برند اچ پی اس
  3. شال و روسری برند لورنزو
  4. شال و روسری برند تی تی
  5. شال و روسری برند جی ان تی
  6. شال و روسری برند لمیز
  7. شال و روسری میس اسمارت

همه اینهاتولیدات داخلی هستند.

شال و روسری برند خارجی

شال و روسری های برند خارجی از چندین کشور مانند: چین ، ترکیه ، ایتالیا و دبی وارد کشور می گردد . اما از پر فروش ترین شال و روسری های وارداتی مربوط به کشور ترکیه و چین می باشد.

 

  1. شال و روسری برند هرمس
  2. شال و روسری برند لویی ویتون
  3. شال و روسری برند ورساچو
  4. شال و روسری برند گوچی
  5. شال و رسری برند چنل
  6. شال و روسری برند آکر
  7. شال و روسری برند سارار
  8. شال و روسری برند واکو

 

سایت فروش عمده شال و روسری برند

برای خرید جدیدترین و شیک ترین  شال و روسری های سال با نرخ قیمت بسیار پایین و کیفیت جنس عالی می توانید با مراجعه به سایت فروش عمده فروشگاه شال و روسری بصورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.