شال و روسری مامی و ریچموند

آیا به دنبال جدید ترین شال و روسری مامی و ریچموند و سایر برندها هستید؟ از طریق بازرگانی شال و روسری فرزین می توانید به خواسته خود برسید. و بهترین محصول را انتخاب نمایید. بازرگانی شال و روسری فرزین با مشاوره دقیق به تمامی مشتریان خود مخصوصا آن دسته از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار در حوزه شال و روسری را دارند. سعی در جلب رضایت تمامی دوستان و همکاران گرامی در سراسر کشور عزیزمان ایران را دارد . کلیه اجناس این بازرگانی بصورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت بالا در سراسر کشور عرضه می گردد.

شال و روسری مامی و ریچموند

طراحی برتر

شال و روسری مامی و ریچموند از جمله مدل های خوش فروش در بین انواع روسری به حساب می آیند. و عمده محبوبیت خود را مدیون طرح های متنوع و زیبا می باشند. کیفیت عالی به همراه طراحی بسیار شیک و زیبا نظر هر خانمی را به سمت خود جلب می نماید. قیمت مناسب و مدل های جوان پسندانه این روسری ها را به یک مدل محبوب و خوش فروش بدل ساخته است. طرح های متنوع موجود نیز دست مشتری را کامل باز گذاشته و مشتریان می توانند با هر سلیقه ای که دارند. طرح مورد علاقه ی خود را داشته باشند.

روسری های قواره بزرگ ریچموند

امروزه اکثر خانم ها به سمت روسری های قواره بزرگ جذب می شوند. چرا که این روسی ها زیبایی خاصی را به شما با هر سبک و سلیقه ای می بخشد. اما به علت فراوانی و وجود جنس های بدل فراوان، مشتریان عمدتا گیج می شوند. و در آخر نیز به طرح مورد نظر خود دسترسی نمی یابند. از همین رو بازرگانی شال و روسری فرزین روسری نخی قواره بزرگ ریچموند را پیشنهاد می کند. این نوع روسری را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف در اختیار داشته باشید. و هم اینکه با تنوع فراوان این محصول می تواند به طرح مورد نظر خود دست یابید.

روسری ابریشمی مامی

روسری های ابریشمی با طراحی بسیار زیبا و حالت نرم و سبکی که دارند. در بین خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردارند. و از آن جا که طرح این روسری ها بسیار شیک و همه پسند است. می تواند برای مجالس انتخاب ایده آلی باشد. از مشخصات بارز روسری های ابریشم مامی خاصیت ابریشمی لطیف ،سبک و نرم آن می باشد. که علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارد. در حین پوشیدن نیز بسیار راحت و خوش استایل بوده و زیبایی شما را چند برابر خواهد کرد.

ویژگی های شال و روسری مامی و ریچموند

  1. دور دست دوز
  2. موجود در رنگ های جذاب و زیبا
  3. جنس نخی و ابریشمی
  4. طرح های متنوع
  5. قیمت مناسب
  6. موجود در قواره های مختلف
  7. شست وشوی راحت
  8. پس ندادن رنگ
  9. قابلیت اتو کشی