شال و روسری عمده را می توانید بصورت حضوری و یا از طریق سایت فروشگاه شال و روسری فرزین تهیه بفرمایید. دغدغه اکثر افرادی که در حوزه شال و روسری مشغول کسب و کار هستند خرید از یک مرکز با پخش مستقیم شال و روسری است که بتواند در امر خرید بی واسطه همراه آنها باشد.

شال و روسری عمده

از آنجایی که طرح ها و برندهای شال و روسری ایرانی و خارجی در بازار بسیار متنوع هستند، انتخاب بهترین برندها و زیباترین طرح ها، متناسب با سلیقه مشتری بسیار دشوار شده است لذا جهت مشاوره و اطلاع از جدیدترین طرح ها همین حالا با تماس بگیرید.

بیایید از بازارهای شال و روسری عمده در ایران شروع کنیم. آیا بازارهای مهم را می شناسید؟

بازارهای مهم شال و روسری ایران

  • بازار بزرگ تهران
  • بازار جعفری
  • بازار شال و روسری سقز
  • بازار مشهد
  • راسته بازار تبریز
  • شهر اصفهان
  • شهر یزد

شهرهای بزرگ اصفهان و یزد دارای کارخانه های متعددی در زمینه تولید شال و روسری در ایران هستند.

بازار شال و روسری

جنس بیشتر شال و روسری های موجود در بازار نخی است اما از نظر جنس پارچه، شال و روسری دارای تنوع زیادی می باشد بیاید با برخی از آنها آشنا شویم.

جنس پارچه شال و روسری

  1. نخی
  2. نخ پنبه
  3. سوپر نخ
  4. نخ حریر
  5. حریر
  6. کایزه
  7. ابریشمی
  8. رتبهه
  9. الیافی
  10. کج راه
  11. مریمی
  12. پشمینه
  13. بافت و …

شال و روسری نخ پنبه

نکات مهم در مورد خرید عمده

کلمه عمده در واقع به معنای کلی و بسیار است. مطمئنا همه شما بخاطر فعالیت در حوزه شال و روسری حداقل یکبار بصورت عمده، خرید اینترنتی یا حضوری داشته اید و حتما می دانید که عمده فروش ها به دو شیوه محصولات شال و روسری عمده خود را عرضه می کنند. بصورت جین که در بازارهای ایران بسته به تعداد رنگ ، طرح ، برند و کشور تولید کننده محصول، جین ها 8 ، 10 ، 12 ، 16 و 24 تایی هستند. بصورت پک که به تعداد چند جین از یک نوع طرح و برند گفته می شود و دربازار پک ها اغلب شامل 20 جین می باشند.

شال و روسری عمده

نحوه خرید شال و روسری عمده

برای ثبت سفارش و خرید خود می توانید از طریق انتخاب طرح شال و روسری در قسمت محصولات همین سایت و یا از طریق کانال تلگرام  و صفحه اینستاگرام ما اقدام بفرمایید. لازم به ذکر است که همکاران گرامی در زمان سفارش شال و روسری عمده به این نکته توجه داشته باشند که حجم خرید شال و روسری انتخابی خود را بصورتی تنظیم کنند که از لحاظ حمل و نقل مقرون بصرفه باشد.

شال و روسری عمده